mpala-porni

mpala-porni

Πέμπτη, 17 Απριλίου 2014

Μόνο έτσι ρε ξεφτίλες;


Την απόλυτη ξεφτίλα και παρακμή του ελληνικού ποδοσφαίρου ζήσαμε απόψε στην Τούμπα… Για ένα ματς που ξεκίνησε στις 20.00 και τέλειωσε στις 23:20, τα σχόλια είναι περιττά… Η προπαγάνδα, η αλητεία και η προκλητικότητα εις βάρος του Ολυμπιακού, πλέον ξεπερνά κάθε όριο και αν συνεχιστεί η κατάσταση αυτή, θα θρηνήσουμε θύματα… Αντιδραστικός


Φωτιές, καπνογόνα, φωτοβολίδες, δυναμίτες, ψάρια (αυτό για να γελάσουμε και λίγο), μπράβοι μέσα στο γήπεδο (πρωτοφανής αριθμός για την ακρίβεια), διακοπές του αγώνα. Και μέσα σε όλα πρωτόγνωρες ,για τα δεδομένα στο παγκόσμιο ποδόσφαιρο, καθυστερήσεις από αυτήν την πολύ μικρή τελικά, ομάδα…

Όλη η Ελλάδα είδε τι έγινε απόψε στην Τούμπα λοιπόν… Αλλά το θέμα μάγκες ξέρετε ποιο είναι;;; Πως απόψε η μισή Ελλάδα χάρηκε με αυτά τα όργια! Και επειδή η μισή Ελλάδα χάρηκε και η άλλη μισή (οι οπαδοί του Ολυμπιακού δηλαδή..!) τρελάθηκε, έτσι όπως το πάμε (το πατε για την ακρίβεια…) θα υπάρξουν θύματα. Η βία που προέρχεται από το αντι-Ολυμπιακό μένος, πλέον ξεπερνά κάθε όριο. Βία και εκτός αλλά και εντός αγωνιστικών χώρων!

Σήμερα σας θυμίζω, μετά το τέλος του αγώνα, είδαμε ΠΡΩΤΟΦΑΝΗ ΞΥΛΟ στην φυσούνα των παιχτών του Ολυμπιακού, με ένα ολόκληρο γήπεδο! Μπράβοι, παράγοντες, οπαδοί του ΠΑΟΚ (γιατί όχι και κάποιοι παίχτες πχ Κατσούρ και σία!;) τα βαλαν με τους παίχτες του Ολυμπιακού. Σκέφτεστε τι θα γινόταν αν σκόραρε ο Μαρκάνο στο 99';;; Αυτές οι καταστάσεις είναι πολύ σοβαρές και όσο διατηρούνται (που ειδικά στην Τούμπα διατηρούνται εδώ και έτη), θα πρέπει να περιμένουμε αντίστοιχες και σε άλλα γήπεδα με πρώτο και καλύτερο το Καραϊσκάκης…

Το κόμπλεξ και ο φανατισμός σας έχει ξεφύγει τελείως και πραγματικά έχω πολλές αμφιβολίες για το που θα οδηγήσει αυτή η κατάσταση. Αν υπάρχει βρομιά και κατάντια και σαπίλα στο ελληνικό ποδόσφαιρο (που υπάρχει!), αν η Βέροια ή κάθε Βέροια και η κάθε Ξάνθη επιστρατεύουν τανκς και μεγάλα μέσα για να σώσουν μια κατηγορία, αν η διαιτησία στην Ελλάδα είναι η πλέον ακατάλληλη, άσχετη και κυρίως νοθευμένη, αυτό φίλοι μου δεν σημαίνει πως για όλα φταίει ο Ολυμπιακός. Είναι τελείως ανώριμο και χαζό να το πιστεύετε αυτό… Για όλα αυτά φταίει η κοινωνία μας και η "απολιτιστικότητα" μας σαν λαός και όχι ο Ολυμπιακός...

Στο καθαρά αγωνιστικό σκέλος θα αναφερθώ ελάχιστα:

  • Πολύ κακός για ακόμα ένα ματς ο Ολυμπιακός, σε ένα παρατεταμένο ντεφορμάρισμα που προκαλεί απορίες… Σε ολόκληρο δεύτερο ημίχρονο μία ευκαιρία και μόνο γιώμες;;;
  • Παράλληλα το κυριότερο «αγωνιστικό στοιχείο» στο οποίο θέλω να σχολιάσω είναι οι καθυστερήσεις του ΠΑΟΚ. Ειλικρινά εγώ δεν το χω ξαναδεί αυτό στην ζωή μου. Τσαμπουκάδες ανά ένα λεπτό, πεσίματα κάτω (η φάση με Μέγιερι-Νάτχο τα λέει όλα!), ψευτοτραυματισμοί (ένας εξ αυτών προκάλεσε την αποβολή του Μανιάτη). Πρέπει από το 48’ και μετά, να παίχτηκαν 10 λεπτά το πολύ ποδόσφαιρο… Αίσχος, που δείχνει την κατάντια και την μικρότητα αυτού του συλλόγου. Του συλλόγου της Μακεδονίας. Οι καθυστερήσεις άλλωστε του ΠΑΟΚ οδήγησαν τον Μίτσελ να αποχωρήσει 5 λεπτά πριν το τέλος του αγώνα (!), για τα αποδυτήρια…
  • Τέλος ερωτώ... Σε τόσα τραβήγματα στην περιοχή, ένα πέναλτι δεν θα μπορούσε να δοθεί στον Ολυμπιακό; Και μια φάση με τον Τσόρι στο α' μέρος θα μπορούσε... Αλλά τι; Κι αν έμπαιναν μέσα;;;


Υγ: επειδή θα μου το σχολιάσετε κάποιοι σίγουρα θα σας πω το εξής! Στο Καραϊσκάκης, στο "κι εγώ κάλυπτα τον Κατσουράνη", κάποιοι τελείως ανώριμοι οπαδοί του Ολυμπιακού, μεταξύ αυτών γυναικόπαιδα και ball boys, μπήκαν να πανηγυρίσουν τον διαφαινόμενο τίτλο, κι ενώ άπαντες οι παίχτες και ο πάγκος του Ολυμπιακού, προστάτευαν τους αποχωρήσαντες παίχτες του ΠΑΟ, οι εριστικοί Σισέ και Γκοβού θεώρησαν σωστό, να κάνουν χειρονομίες και έτσι έγινε το κακό. Άλλωστε όλοι οι οπαδοί του Ολυμπιακού, είχαμε κατακρίνει την κίνηση αυτή, κάποιων κάφρων-μπραβό-καρεκλοκένταυρων οπαδών του Ολυμπιακού να ορμήσουν σε παίχτες! Κι αν ήταν μέγα-λάθος (που ήταν) του Μαρινάκη, η κατάσταση αυτή, πιστεύω ότι τέσσερα χρόνια μετά, η διοίκηση του Ολυμπιακού έχει αποδείξει αν προσπαθεί να κάνει βήματα μπροστά και να διορθώνει τα λάθη της... Τρανταχτή απόδειξη τα τελευταία ντέρμπι στο Καραϊσκάκης, που υπάρχει άκρως ποδοσφαιρικό και πολιτισμένο κλίμα...

Υγ2: και επειδή θα συνεχίσετε να σχολιάζετε! Σήμερα είδαμε την απόλυτη ΖΟΥΓΚΛΑ και εντός και εκτός αγωνιστικού χώρου.Σας ρωτώ λοιπόν: Έχετε δει ποτέ κάτι τέτοιο να συμβαίνει από οπαδούς-παίχτες και παράγοντες του Ολυμπιακού;;; Μην τρελαθούμε κιόλας!

24 σχόλια:

  1. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αντιδραστικός17 Απρ 2014, 1:08:00 π.μ.

    Αυτά που λες φοβάμαι φίλε. αλλά εμένα δεν με βρίσκουν καθόλου σύμφωνο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Και μέσα σε όλα αυτά ο Ρώσος πρόεδρος είπε "όντως μύριζε ο πάγκος τους, αλλά ποδόσφαιρο ήρθαμε να παίξουμε όχι να κάνουμε τις μπαλαρίνες" μιλάμε για ντροπή. Να παίζουν ξύλο οι παίκτες για να μπουν στη φυσουνα! Να τρώνε ψιλές απο αντιπάλους παίκτες, ΜΑΤ (!!!) και μπράβους. Να βλέπεις το κεφάλι του Ίσα με τα γυαλιά του μάλιστα να δίνει μάχες για να προστατεύσει παίκτες. Αυτό το ποδόσφαιρο πλέον είναι τρομοκρατική οργάνωση, αντίκτυπο της κοινωνίας μας και όσοι ασχολούμαστε (με εμένα πρώτο) είμαστε μαζοχιστες. Δυστυχώς αν ο ΠΑΟΚ δεν καρατομηθει (αγωνιστικά καρατομήθηκε αφού τα παικτακια του κοκκινιστικαν και στον τελικό με τον ΠΑΟ προβλέπεται βαριά ήττα) θα υπάρξει "οφθαλμός αντί οφθαλμού και μάχαιρα αντί μαχαιρας"... Το σημερινό ήταν η επιτομή του "αν δεν σας γ&@&@! δεν φευγετε απο εδώ".. Πραγματικά λυπάμαι και εύχομαι οι Ολυμπιακοί πρώτοι να εξυγιανουμε τον τροπο σκέψης μας. Μακάρι. Οι Μακεδονομάχοι απέδειξαν πόσο απολίτιστοι είναι, κρίμα που ο Μέγας Αλεξανδρος ο Μακεδων, θεωρητικά εκπολιτιζε τους βαρβάρους.. Αυτούς τους ανθρώπους δεν θα τους κατάφερνε... spanios

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Συμφωνώ σε όλο σχεδόν το άρθρο, με εξαίρεση ένα κομμάτι που το θεωρώ άθλιο.

    Να σου πω σε ποιο σημείο πραγματικά θεωρώ άθλιο το άρθρο αυτό; Στο σημείο που χωρίζεις τους πάντες σε Ολυμπιακούς και υπόλοιπους. Δηλαδή πιστεύεις ότι εγώ που είμαι Παναθηναϊκός μου αρέσει να βλέπω αυτή τη ξεφτύλα; Φυσικά και όχι, όπως δε μου άρεσε η Ριζούπολη, όπως δε μου άρεσε κανένα παιχνίδι που να έμεινε στην ιστορία για επεισόδια.

    Αλλά Αντιδραστικέ, το κακό με το να γράφεις αυτές τις βλακείες (μιλάω καθαρά για το διαχωρισμό και όχι για το υπόλοιπο άρθρο, με το οποίο συμφωνώ) δίνεις πάτημα και στο εξυπνοπούλι από επάνω να λέει τις δικές του βλακείες και να αποξενώνει κάθε φίλαθλο που θέλει να σας δόσει δίκιο. Και μετά να ο φαύλος κύκλος.

    Δε μας φταίνε μόνο οι άλλοι. Ειδικά όταν βάζουμε διλλήματα του στυλ "ή με εμάς ή με τους άλλους".

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καταρχάς στον βλάκα τον Ultra και κομπλεξικο κατουρα και λίγο ρε Ζόμπι...Αντιδραστικε ξεχνάς εύκολα.Θυμάσαι τι έγινε στη Ριζούπολη,τα ίδια και χειρότερα.Θα έπρεπε να έχεις σιχαθεί εδώ και χρόνια το ποδόσφαιρο μάγκα με τι σαπίλα του συλλόγου σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αντιδραστικός17 Απρ 2014, 1:36:00 π.μ.

    Ανώνυμε η ριζούπολη ήταν πριν 11 χρόνια! τα συγκεκριμένα περιστατικά μπράβοι, παίχτες ψευτοτσαμπουκάδες που κανουν καθυστέρηση εντός έδρας από το 50', ΘΕΛΕΤΕ ΔΕΝ ΘΕΛΕΤΕ ΡΕ , ΔΕΝ ΤΑ ΧΕΙ ΚΑΝΕΙ ΠΟΤΕ Ο ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ! Τώρα γενικά για εισόδους οπαδών και καφρίλες κερκίδας, θεωρώ τον ΠΑΟΚ προκλητικά Πρωταθλητή σε βαθμό ενοχλητικό, ενώ άπαντες οι οπαδοί ΠΟΚ τα χουν κάνει όλοι ανεξαιρέτως! Θυμάσαι προπερσι ρε μάγκα στο ΟΑΚΑ, το ΠΑΟ-Ολυμπιακός;;; Για πες εσύ που θυμάσαι καλά ενώ ξεχνάω εύκολα!! θυμάσαι πέρυσι στο αεκ-πανθρακικός;;; Για λέγε! άντε που για όλα σας φταίει ο Ολυμπιακός κομπλέξες!!! υγ: ανώνυμε όπως είδες ούτε εγώ συμφώνησα με τον ultra.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Αντιδραστικός17 Απρ 2014, 1:42:00 π.μ.

    dreiko το θέτεις έτσι που δεν μπορώ παρά να σου δώσω δίκιο! συμφωνώ και σου ζητώ "συγγνώμη"... όντως υπάρχουν νοήμονες οπαδοί όλων των ομάδων , που προφανώς είσαι και συ ένας από αυτούς! απλά η κατάσταση έχει ξεφύγει και δεν νομίζω ρε γαμώτο πως φταίει ο ολυμπιακός για αυτό... οι διοικήσεις των ανταγωνιστών του Ολυμπιακού, βλέπε παο και παοκ, αλλά και αεκ, ωθούν και προωθούν την απόλυτη βία τον τελευταίο καιρό, άποψή μου!

    αδερφέ, η εικόνα των μανωλά, ισά, σαβιόλα, μανιάτη θα μας στοιχείωνει για χρόνια... μεγάλη παλικαριά για ακόμη μία φορά, από όλους όπως πολλάκις έχει συμβεί σε αυτό τον σταύλο, βώθρο, που αποκαλείται Τούμπα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Adidrastike, ta eixame pei nomizw to ti 8a perimename stin Toumpa kai enas filos mas xlevaze ki olas proteinontas na feroyme elikoptera h kati tetoio, den 8ymamai kala. Opote itan anamenomeno. Isws na min to perimename toso poly alla to perimename.. 8a sta8w omws se kati allo poy eipes. Pws i misi Ellada xarike kai i alli misi ksenerwse. Kai to lew ayto giati anti na katakrinoyme oloi osoi agapame ton ygeii a8litismo, aytin tin katantia xamogelane polloi eite fanera eite katw apo ta moustakia toys. Kai to akoma xeirotero? Diavase ton Ultra kai 8a katalaveis... Ti einai ayta re? Mporei na diavasei kai kapoio paidaki... Ksypnane, loipon kai ta dika mas...orks (oloi exoyme ap'ayta dystixws) poy 8erieyoyn kai trefonte apo kati tetoia kai i katastasi ginete mi anastrepsimi. Aytos o ...palios (ap oso mas syti8ike ki olas) houligan ekmetaleyetai mia dyskoli katastasi kai ksypana asximes anamniseis kai gegonota poy mono kako kanoyn. Den ksanaegrapse leei edw mwsa alla to ekane apopse... Naksanaginoyme san ki aytoys diladi kai xeiroteroi? Ayto proteinei? Allimono. Pantws re sy m aresei poy ekanes kai anlysi toy paixnidioy. Den ypirkse oyte 15' paixnidi apopse as min geliemaste..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Η Θεσσαλονίκη είναι μιά ανοιχτή πληγή στο ελληνικό ποδόσφαιρο. Μιά πόλη με ομάδες που αν γιά κάθε καφρίλα είχαν ένα βαθμό θα ήταν πρωταθλητές κάθε χρόνο.
    Τους καλλιέργησαν τόσο μίσος, που ο επόπτης του περίφημου ματς του "Τάκολα", έφαγε ξύλο μέσα στο ασθενοφόρο καθ΄οδόν προς το νοσοκομείο!
    Δέκα χρόνια τώρα η Εθνική Ελλάδος δεν παίζει στη Θεσσαλονίκη. Στην Τούμπα, η ανθρώπινη ζωή έχει μικρότερη αξία απ' όσο έχει στο Γκουαντάναμο!
    Οι παίκτες του Ολυμπιακού είναι υποψήφια θύματα λυνζαρίσματος, με σιωπηρή συμφωνία να επιβιώσουν μόνοι αν δεν κάνουν καμιά βλακεία και κοντράρουν τον ΠΑΟΚ.
    Λυπάμαι που το λέω, γιατί είναι δεκαετίες από τότε που είχαμε κοινούς στόχους με τον ΠΑΟΚ. Ο ΠΑΟΚ δεν διεκδήκεσε πρωτάθλημα από τον ΟΣΦΠ από το 95 και μετά, κι όμως, βλέπει κανείς ότι συμπεριφέρονται λες και τους κόβουμε τα πρωταθλήματα....
    Αισθάνομαιτροπή γιά την κατάντια μιάς μεγάλης ομάδας
    paratiritis

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Αντιδραστικός17 Απρ 2014, 3:01:00 π.μ.

    παιδιά ας μην κατακρίνουμε τον ultra (οκ βρισιές όχι προφανώς!), έχει κι αυτός την άποψη του. άλλωστε το team και οι βασικοί αναγνώστες του mpalaporni γνωριζόμαστε λίγο πολύ μεταξύ μας, οπότε το κλίμα δεν χαλάει και κανείς μας δεν συμφωνεί με τέτοιες λογικές και απόψεις. το θέμα είναι πως χούλιγκαν έχει σαφώς και ο ολυμπιακός, δεν το κρύψαμε ποτέ αυτό! και κάφρους έχει! αλλά: εδώ και κάποια χρόνια (από 2004 στην μετά καραϊσκάκης εποχή) γίνεται μια καλή προσπάθεια που κάποιοι την υποτιμούν ή δεν την εκτιμούν όσο πρέπει! οπότε: ΟΧΙ! Αυτήν την στιγμή ο Ολυμπιακός με τον ΠΑΟΚ σε θέματα καφρίλας και βρομιάς απέχουν πάρα πολύ! οι βρωμεροί μακεδόνες, δεν συγκρίνονται! αυτό δεν διαπραγματεύεται!!! κατά τα άλλα, μπάνη τα λέγαμε και δυστυχώς δικαιωθήκαμε... αλλά ΤΟΣΟ πολύ, ποιος το περίμενε...;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Αντιδραστικός17 Απρ 2014, 3:05:00 π.μ.

    παρατηρητή συμφωνώ με ότι λες. ειλικρινά αυτό το πράγμα με τις καθυστερήσεις δεν το χω ξαναδεί! από το 50' και μετά, έκαναν σαν τρελοί! αλήθεια: ο ολυμπιακός έχει παίξει και έχει σφυροκοπηθεί αγρίως μάλιστα σε τόσες ευρωπαϊκές μεγάλες έδρες (πχ bernabeu, mestaja, olimpico, old trafford, emirates, anfield, parc de princes κτλ), τον θυμάστε ποτέ να κάνει τέτοιου είδους καθυστερήσεις;;; εντός έδρας δεν το συζητώ!!! ΠΟΤΕ! Παράλληλα δείχνουν τόσο κόμπλεξ, που αλήθεια φοβάμαι πως κάποια στιγμή θα υπάρξουν αντίποινα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Kai kati akomi kai file.Oi Makedones itane palikaria kai irwes.Den eixan kamia sxesei m'ayta ta 8rasydeila kafrilikia piy eidame apopse opote kakws toys apokaloyme etsi... Perasan kai den akoumpisan.(gia toys kakoys opadoys tpy PAOK milaw,etsi.. Na min pareksigi8oyme)..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Δεν ξέρω ποιος είναι o ULTRA και δεν με ενδιαφέρει. Ως εκ των διαχειριστών του μπλογκ διέγραψα τα σχόλιά του γιατί έχω κάθε δικαίωμα να το κάνω, όταν γράφονται τέτοια πράγματα περί Βούλγαρων, Τουρκόσπορων κλπ.

    Αντιδραστικέ sorry που έκανα τέτοια παρέμβαση σε δικό σου άρθρο, αλλά τα πράγματα ξέφυγαν και αφού δεν το έκανε κάποιος άλλος (ή εσύ ο ίδιος ως υπογράφων) το έκανα εγώ.

    ΥΣ: Θέλω να μου εξηγήσεις που είδες άποψη στα λεγόμενά του γιατί θα τρελαθώ.

    Stouk

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Stouk ,επραξες σωστα.
    οσο για τα υπολοιπα , ΠΡΕΠΕΙ ο αθλητισμος στην Ελλαδα να γυρισει στον ερασιτεχνισμο.
    αλλιως μια μαργκαρετ θατσερ μας σωζει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. den mporw na katalavw re antidrastike pws den sou aresoun auta ta pragmata esena afou esu san olumpiakos ta ksekinhses...otan den timwrithikes tote me ton katsouranh gia ola auta..giati na timwrithoun alles omades..?sigoura ta paokia einai se allo epipedo h kafrila tous alla thimisou..petas karota ston kapino pou einai 20 xronwn..o proedros sou vrizei ton cisse pou exei parei cl me liverpool klp klp...

    Nikos marousi

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Δεν θα γυρίσει όμως. Είναι πολλά τα λεφτά... Η εξυγίανση δεν οφελεί κανέναν. Κανείς δεν παλεύει γι΄αυτη. Εχθές φάνηκε ξεκάθαρα. Αν ο Σαββίδης ήθελε τιμιότητα, πρώτος θα είχε πει να διακοπεί το ματς. αλλά δεν θέλει. Ούτε αυτός, ούτε ο Αλαφούζος, ούτε ο Μαρινάκης, ούτε κανείς. Και ο Μαρινάκης θα παραπονεθεί για την φιλοξενία του ΠΑΟΚ, και στο Καραϊσκάκη στο αλησμόνητο ματς του Κατσουράνη είχε πει ότι δεν εγινε τίποτα.

    Stouk

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Παίδες, άδικα λέτε φταίει ο Χ Πρόεδρος του Υ συλλόγου. Όλοι φταίνε. Αλλά φταίμε και εμείς (οι φίλαθλοι όλοι). Θυμάστε τον Νικολαΐδη που έδωσε κάτι ΑΕΚτζήδες που έκαναν επεισόδια; Θυμάστε πόσοι τον έκραξαν; Και όχι μόνο οριτζινάλοι.

    Αλλά ακόμα και εδώ στα σχόλια. Δείτε ότι με αυτά που λέτε "εσύ έκανες αυτό, ο άλλος έκανε εκείνο, τότε έγιναν χειρότερα κτλ", τους ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΕΙΤΕ. Λες και ότι έγινε το 1982 στο Κάνσας με δικαιολογεί να κάνω καφρίλα το 2014 στη Ουγκάντα. Όχι, κάφροι ήταν, κάφροι είναι, δεν θα έπρεπε να έχουν θέση σε γήπεδα, όπως και δε θα έπρεπε να έχουν θέση και αυτοί που τους ανέχονται (και μέσα είμαστε και εμείς που τους ανεχόμαστε).

    Το χτεσινό δεν ήταν μπάλα, το χτεσινό ήταν βδέλυγμα, ανεξάρτητα από χρώματα. Και μπορεί να έχουν γίνει και άλλα τέτοια με διάφορα χρώματα (και πράσινα δε βγάζω την ουρά μου απέξω) αλλά ας ξεκινήσουμε τουλάχιστον να πούμε ότι το χτεσινό ήταν άθλιο και ας το αφήσουμε εκεί.

    Μη κοιτάτε πίσω γιατί ξεχνάτε ότι πάμε μπροστά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Kserete pia einai i eirwnia omws kai to pio anisixitiko? Pws tis "xontrades" den tis ekane o kosmos. Alla oi paragontes kai oi paiktes toy PAOK!!! To dianoeiste? Oi opadoi kanane ta anamenomena. Kapnogona, bananes, kana 10aria prezonia pou mpikane mesa nadeiroun sto telos(kai an'autou tis mazepsena ki olas apo paiktes tou olympiakou), ivristika syn8imata kai telos.Asxima men, anamenomena de. Ta perimename. Aytoi poy eksorgisan tin koini gnwmi itan oi dioikisi toy PAOK kai sykekrimena o proedros toys me 5 xontrokefoloys synodeia kai kataskinwsi stin fusouna gia na elenxi tin...katastasi, eirwnika sxolia (murizei o pagkos alla edw ir8ame na paiksoume bala oxi na kanoume tis balarines) kai pseytikes yposxeseis gia omali dieksagogi toy agwna, poy peisane ton pelagomeno kai psiloxesmeno diaititi(logiko)na ksekinisei ena mats poy den eprepe pote na arxisei. Katarxin,oios epetrepse na mpoune ston agwnistiko xwro kai na petaksoun psaria ston pagko? O kosmos? Kai i asfaleia toy gipedoy? Mipws ta ekane i idia i asfaleia ayta ta omorfa ektelontas diatages? Min geliemaste metaksi mas. Dioikitikoi tropoi gia spasimo tou tsampouka. Kai poios evale ston egkefalo tou panili8ioy poy legete Stoch oti apopse exoume polemo kai oxi derby podosfairiko? Loipon mou dinete i entypwsi pws egine kanonikos prosilitismos kai plisi egkefalou meres prin. Am oi paiktes? Oi prwtagwnistes ka8e anametriseis? Apo pou na ksekinisw? Apo ton Tzavela? Pou mexri propersi deilwne pws i8ele na agwnistei ston Olympiaco kai fetos itan o xeiroteros houligan toy giledou,les kai geni8ike eksw apo tin Toumpa?*DIE8NIS* Ton Israilino Natcho pou exei...1 mina stin Ellada kai prolave na porw8ei ki olas enw sto proigoumeno paixnidi ston Peiraia katekrine tetoies symperifores? Ekeino to stoper me to dyskolo onoma pou vgike apo tin naf8alini gia na paiksei sto derby kai na dinei bounies? O Vitor pou travage(sto 8eo sas)apo ta mallia ton Valtez san gkomena? O Skondras?Allos kompleksikos. Efage porta apo ton Olympiaco kai twra vrike eykairia na...ekdiki8ei!O amorfotos o Katsouranis, o deilos pou dinei koutoulia se sympekti toy stin e8niki kai kryvete pisw apo tin maza twn sympektwn toy?*die8nis* Gia to Stoch poy malwne me ta royxa toy(akoma kai me toys sympektes toy)?Ton A8anasiadi, poy oysiastika ksekinise olo ayto sto Karaiskaki? Ti na peis? Me tetoioys prwtagwnistes den vlepeis bala, alla MME! Kai apo ton Olympiaco ksefygane kapoioi omws proigi8ikane ola ayta poy eipa. O Maniatis isws yperevale alla den kserw posoi apo mas 8a to antexan olo ayto kai pws 8a antidroysan se analogi symperifora toy Katsoyrani.Opote pio einai to rezoyme?Oti o PAOK exei metamorfw8ei se ena eidos...tromokretikis organwsis kseka8ara pia. Kai an o kosmos einai aytos poy einai, tin xeiroteri zimia tin kanoyn merikoi an8rwpoi poy anelavan tis tyxes na pane ton PAOK mprosta. Loipon, oxi mprosta, alla kamia dekaria xronia pisw 8a toys paei akomi. Oxi prwta8lima den prokeite na parei, oxi kypelo(kala to kypelo me misi omada toys dinw elaxistes pi8anotites.Itan poy itan skorpoxwri, 8a leipoyn kai oi misoi paiktes...), alla oyte Eyrwpi den 8a vgainei se kana dyo xronia me dynati AEK kai PAO! As min perimenoyme loipon na dior8o8oyn ta pragmata. Den yparxei fws. Mono to apolyto skotadi

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Αντιδραστικός17 Απρ 2014, 1:09:00 μ.μ.

    ρε νίκο από μαρούσι είναι δυνατόν να λέτε πως αυτά τα ξεκίνησε ο ολυμπιακός;;; ΟΛΟΙ τα κάνουν, πως τα ξεκίνησε ο Ολυμπιακός; επεισόδια πρώτη φορά περιμένατε να δείτε στην ριζούπολη δλδ;;; έλεος με αυτές τις καραμέλες!!! ΟΚ ΟΛΟΙ τα κάνουν στην ελλαδάρα, αλλά ενάντια στον ολυμπιακό, έχει καταντήσει πια κουραστικό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. kai o Antidrastikos dystixws vgike profitis. Kapsane to magazi toy Tzavela ston Vyrwna! Kai ta organa arxisane. Mi xeirotera na lema

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Αντιδραστικός17 Απρ 2014, 2:42:00 μ.μ.

    ντροπή πραγματική! η βία που έχουν προκαλέσει οι εξυγιαντές είναι πολύ μεγάλη, δυστυχώς. δεν νομίζω πως ο Ολυμπιακός δημιούργησε όλη αυτή την τρομοκρατία...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Ώρα Των Σπορ(ΑΕΚ): '' Ολοκληρώθηκε η κατάρρευση του ΟΣΦΠ με αποκλεισμό στην Τούμπα, σε συνθήκες που ο ίδιος επέβαλε στο Ελληνικό ποδόσφαιρο".
    ΠΡΑΣΙΝΗ(ΠΑΟ): '' Επειδή ότι σπέρνεις θερίζεις..." (τα γράφει φυλλάδα του Δημήτρη Γιαννακόπουλου αυτά,ε? χα χα) " Άγριο ξύλο και ¨ομορφιές" για τρεις ώρες από τους... επαγγελματίες του είδους"!
    ...και φυσικά η MetroSport(ΠΑΟΚ):
    '' Έλιωσε Ολυμπιακό, Μάνταλο και σαπίλα"
    *Γεωργιάδης(προπονητής του ΠΑΟΚ, πρώην διεθνείς και.. πρώην παίκτης του Ολυμπιακού: "Να σκεφτούν οι υπεύθυνοι γιατί όλοι ΜΙΣΟΥΝ μια ομάδα"!!
    *Σαββίδης: 'Ο Θεός δεν μας γύρισε την πλάτη. Τιμωρήσαμε τον Ολυμπιακό"
    Ήταν έργο Θεού όλο αυτό χθες, τιμωρέ Σαββίδη;;;
    Αυτά για όσους πιστεύουν πως θα αλλάξει η κατάσταση και βλέπυν από αντικειμενική γωνία το όλο θέμα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Dystixws i katastasi 8a ksefygei ki allo ka8ws ta mynimata kai ayta poy akoygonte gia ton teliko einai anysixitika se va8mo poy 8a 8rinisoyme 8ymata. Makari na diapseystw alla vrikan patima skoteines dynameis poy eixame apomonwsei ton teleytaio kairo aki i synepies e 8a einai sovares. Kaioi ey8ines varenoyn oloys.Kai toys adiwr8wtoys toy PAOK poy tin eidan timwroi toy systimatos sto opoio prwtostatoyn oi idioi kai i pleyra i diki mas poy plirwnoyme amarties toy parel8ontws ka8ws oso kai i yperoxi na einai kseka8ari dwsame dikaiwmata kai konta stoys..."prwtagwnistes tos ntropis" paramoneyoyn peri8wriaka, argosxola kai egklimatika apovrasmata allwn megalwn sylogwn poy syntiroynte apo toys syndesmoys kai mesw opadikwn fylladwn(opws swsta egrapse o filos pio panw) kai propagandas prospa8oyn na vgoyn sto proskinio gia na drasoyn me egklimatikes prakseis kai symperifores, poy den exoyn kamia sxesi me a8litismo kai podosfairo!
    PS1: Eirwnia,e? Sxedon tin idia wra dieksagotan se diaforetikes xwres dyo derby me poly misos kai anti8litiko paixnidi(vlepe Pepe klp), sygkrinete atmosfaira, symperifora kai nootropia kai klapste! "Den einai ayto i Ellada dioti exei poly pio omorfa pragmata na deiksei".. Sygxaritiria ston Mitsel gia tin dilwsi toy..

    ΑπάντησηΔιαγραφή