mpala-porni

mpala-porni

Τετάρτη, 2 Απριλίου 2014

Ραντεβού μπάνω…


Ο Ολυμπιακός κέρδισε με 2-1 τον ΠΑΟΚ και απέκτησε μικρό… αλλά σημαντικό προβάδισμα ενόψει του επαναληπτικού… «Άδικο» το αποτέλεσμα, καθώς ο ΠΑΟΚ έκανε μόλις μία τελική προσπάθεια(!) σε όλο το ματς , ενώ ο Ολυμπιακός είχε «κατασκηνώσει» έξω από την περιοχή του ΠΑΟΚ επί 90’… Ραντεβού μπάνω λοιπόν… Αντιδραστικός


2-1 λοιπόν και ανοιχτοί λογαριασμοί για τις 2 ομάδες και Ο επαναληπτικός στην καυτή (όνομα και πράγμα) Τούμπα αναμένεται πιο συγκλονιστικός από ποτέ!

Το ματς…

  • Ο Ολυμπιακός ήταν σαφώς ανώτερος και δεν είναι λίγο να πούμε πως έπαιξε το ΠΑΟΚ σαν τη γάτα με το ποντίκι! Επί 90’ οι ερυθρόλευκοι βρίσκονταν στην επίθεση, αλλά έπεσαν πάνω στον εκπληκτικό Γλύκο και σε μια μαζική άμυνα. Δύο όμορφα γκολ νωρίς από Κάμπελ και Φουστέρ (ειδικά το πρώτο ήταν τρομερό!) , συντριπτική (αλλά και ανούσια στο β΄) κατοχή και αρκετές ευκαιρίες με κορυφαίες δύο των Μαρκάνο (δοκάρι άχαστο) και Βαλντές, για τους ερυθρόλευκους, οι οποίοι τώρα καλούνται να τα βγάλουν πέρα στην συμπρωτεύουσα και την ζούγκλα της Τούμπας…
  • Ο δε ΠΑΟΚ, το κανε πολεμικό, ο Αθανασιάδης τίναξε το ματς στον αέρα με τις προκλήσεις του (σε μια φάση που ναι μεν ο ΠΑΟΚ έμεινε με 10 παίχτες, αλλά ο Ολυμπιακός έχασε τελείως τον ρυθμό του και μπέρδεψε το αγωνιστικό του πλάνο) και παίζοντας από το 33’ με δέκα παίχτες, έκανε το αγαπημένο του παιχνίδι: μαζική άμυνα, κατοχή μηδέν, πρωτοφανείς καθυστερήσεις (ούτε ομάδα Γ’ Εθνικής δεν θα κανε τόσες πολλές στο Καραϊσκάκης) και κυρίως συνεχείς προκλήσεις! Παρόλα αυτά οι Μακεδονομάχοι πήραν αυτό που ήθελαν!


Η ρεβάνς…

  • Περίεργη αναμένεται η ρεβάνς… Η Τούμπα θα ξεχειλίζει καφρίλα, προκλήσεις και βρώμα (δεδομένα αυτά), οι παίχτες του ΠΑΟΚ το ίδιο. Το θέμα είναι πως ο ΠΑΟΚ θέλει νίκη για να προκριθεί… Και αν αυτός ο ΠΑΟΚ παίξει ανοιχτά, τότε ο Ολυμπιακός θα τον τιμωρήσει… Οπότε ο αγώνας θα χει πολύ ενδιαφέρον… Ο ΠΑΟΚ μην ξεχνάμε θέλει νίκη με 1-0 ή αλλιώς με δυο γκολ διαφορά… Επίσης μην ξεχνάμε πως ο Ολυμπιακός για να χει τύχη να… αποκλειστεί, πρέπει να μν σκοράρει…


Η διαιτησία…

  • Πολλά θα ειπωθούν… Όπως άλλωστε ειπώθηκαν μετά την μπουνιά του Ινσουράλντε, ή μετά το οφσάιντ γκολ του Αστέρα, μην ξεχνάμε!!! Για αυτό, θα κάνω το σχόλιο μου… Ο Κλάους προκαλεί εμφανώς μετά το γκολ του, επιχειρώντας γύρο θριάμβου δείχνοντας το σήμα της δικέφαλης πουλάδας! Οπότε λογική η γενική σύρραξη που ακολούθησε… Ο Βαλντές μπορούσε να δεχτεί δεύτερη κίτρινη, όπως και ο Κλάους βέβαια, ενώ ο Στοχ σπρώχνει από πίσω… 
  • Γενικά, το γεγονός πως ο ΠΑΟΚ τέλειωσε το ματς μόνο με 10 παίχτες , είναι δείγμα κακής βαθμολόγησης του ref στον πειθαρχικό έλεγχο (θυμάμαι πχ χέρι του Κλάους δεύτερη κίτρινη, τράβηγμα του Νάτχο δεύτερη κίτρινη, αγκωνιά σε κεφαλιά του Κλάους δεύτερη κίτρινη κτλ), ενώ δεν προφύλαξε καθόλου την ομάδα που ήθελε να παίξει μπάλα-αφήνοντας τον ΠΑΟΚ να κάνει ΠΡΟΚΛΗΤΙΚΕΣ καθυστερήσεις επί 65’…
Η κατακλείδα...

Στο αποψινό παιχνίδι, είδα αυτά ΑΚΡΙΒΩΣ που περίμενα από τον ΠΑΟΚ (ΜΑΚΕΔΟΝΟΜΑΧΙΑ, προκλήσεις, αντιποδόσφαιρο) , ενώ από τον Ολυμπιακό είδα μόνο ένα καλό πρώτο μισάωρο και μετά το χάος... Απέναντι σε μια ομάδα που κάνει μόλις μία τελική, απέναντι σε μια ομάδα που παίζει με δέκα επί 65', δεν δικαιολογείται ο Ολυμπιακός να μην τελειώνει την υπόθεση πρόκριση. Η κρίση στην ομάδα συνεχίζεται λοιπόν που καλείται πλέον να διαφυλάξει το προβάδισμά της σε μια έδρα που ξεχειλίζει από ερυθρόλευκο μίσος!

Υγ: σε περίπτωση που υπάρξουν comments και συζήτηση στο άρθρο, θέτω το εξής ερώτημα προς συζήτηση! Είναι δυνατόν να τολμούν να μιλούν για την φάση της αποβολής σχολιάζοντας τον Φουστέρ ή τον Στοχ;;; Ο Κλάους, ο ηθικός αυτουργός μένει ατιμώρητος;;; Υπάρχει κάποιος που να το θεωρεί αυτό λογικό;  Ως πότε αυτή η προκλητική ομάδα (ε ρε και τι έρχεται στην Τούμπα;!) θα μένει ατιμώρητη στους αγωνιστικούς χώρους;;;




37 σχόλια:

  1. Bρε Σακη τι κανει δηλαδη ο Κλαους που πρεπει να παρει κιτρινη;Απαγορευετε να δειξεις το σημα στη φανελα;Απαγορευετε να παρεις τη μπαλα να τη στησεις στη σεντρα;Η φαση ειναι ξεκαθαρη..Δευτερη καρτα στο Βαλντεζ κ κοκκινη σε Φουστερ κ Στοχ.Να λεμε τα πραγματα με το ονομα τους.Το θεμα ειναι οτι με αυτη τη μαλακια χαλασε ενα ωραιο ματς..Σιγουρα προκλητικοτατοι οι παοκτζιδες αλλα ετσι ειναι παντα.Για δευτερες κιτρινες σε Κλαους σε 2 περιπτωσεις συμφωνω.Οχι στο Νατχο ομως..Αυτα κ πιστευω σε πολυ δυσκολη ρεβανς...

    makis13

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Διαφωνώ για την κίτρινη στον Βαλντέζ. Ήταν κίτρινη στον Φουστέρ και κίτρινη στον Στοχ. Δεν έπαιξαν και μπουνιές. Οκ, συρραξη, δώσε κίτρινη στους 2 σπρωξιματερ και μέχρι εκεί.

    Όσο για το ότι είδαμε κακό ματς μετά, νομίζω ότι και με 10 να μην έμενε, με το γκολ που πέτυχε πάλι πίσω θα έμενε. Είναι η λογική του όταν κατεβαίνει Αθήνα. Ταμπούρι...

    Stouk

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αντιδραστικός2 Απρ 2014, 10:18:00 μ.μ.

    μάκη όταν ξέρουμε την αντιπαλότητα που έχει δημιουργηθεί ανάμεσα σε οσφπ-παοκ (με αποκλειστική ευθύνη του παοκ) θεωρώ πολύ λάθος την κίνηση του να προκαλέσει έτσι! εδώ στην τούμπα ο σάμαρης έβγαλε φανέλα του ολαϊτάν και έγινε χαμός! δλδ αν το κάνει αυτό στην τούμπα ένας παίχτης του ολυμπιακού τι θα γίνει;;; θα διακοπεί το ματς;;;

    στουκ προφανώς πιστεύω πως ο παοκ θα εξακολουθούσε να παίζει φουλ αμυντικά! γενικά πιστεύω πως δν έπρεπε να δώσει καμία κόκκινη, αλλά όχι να μιλάνε τώρα για πρωτοφανή αδικία! ήμαρτον!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Adidrastike,den 8a akolou8isei na paizei mono amuntika,alla polu fovamai kai epikundina proklitika ston epanaliptiko,file! Leme oloi(;) kai katakrinoume ton fanatismo pou "syntiroyne" oi dioikiseis gia logous symferontwn, omws ekei pamw, se ayton ton podosfairiko(na ton kanei o 8eos)sylogo ayto to misos poy kaliergeite einai ypopta protofanes!!! Oute stis takseis tou aiwniou toso!Einai n'aporeis!Perimenw tromokrateia,loipon oso den exoume ksanadei ta teleytaia xronia se gipedo, ston agwna(giati paixnidi den to les)tis Toympas! Epistrateysi kanoniki kai mazikoi oxi mono apo organwmenous kafrous alla apo olous, gi'ayto 8ewrw pws ta metra prepei na einai drakontia.. Makari na kanw la8os,alla den perimenoune gia ena derby, alla gia polemo

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αντιδραστικός2 Απρ 2014, 11:00:00 μ.μ.

    φίλε μπάνη και εγώ πόλεμο περιμένω απλά να ξέρεις πως δεν το φοβάμαι τον ολυμπιακό σε τέτοια ματς!!! γενικά όσο και να κρίνουν πολλοί, εγώ δεν μπορώ να δεχτώ τόση προκλητικότητα από μια ομάδα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ο Π.Α.Ο.Κ. δεν υπήρχε πουθενά στο γήπεδο. Εγώ προσωπικά "ξέρασα" για ακόμα μια φορά φέτος με την εμφάνιση. Επειδή αν αρχίσω να σχολιάζω δεν θα σταματήσουμε πουθενά, εκατέρωθεν, θα πω μόνο ότι η κάθε πλευρά τα βλέπει όπως θέλει. Από όσα διάβασα στο άρθρο, εμένα μου φαίνεται ότι σε άλλο πρωτάθλημα/κύπελλο ζουν οι γαύροι. Επίσης, αν πω την άποψή μου είμαι σίγουρος ότι και οι γαύροι θα θεωρήσουν το αντίστοιχο για μας.
    Υ.Γ.: Σε ένα ματς που αν δεν γινόταν το σπρωξίδι μπορεί και να τελείωνε 4-0 ο διαιτητής το χάλασε.
    Υ.Γ.1: Πολύ χλιαρή η ατμόσφαιρα στο Καραϊσκάκης (δικαιολογημένα γιατί ο Π.Α.Ο.Κ. δεν είναι φόβητρο εκεί μέσα εδώ και χρόνια) και ο διαιτητής έδωσε για ακόμα μια φορά δικαιολογία για μακελειό στην Τούμπα.
    ΣΑΤΡΑΠΗΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Επίσης, το να δείχνεις το σήμα και να παίρνεις τη μπάλα στη σέντρα δεν τιμωρείται σε κανένα ματς με κάρτα. Ας είμαστε σοβαροί.
    ΣΑΤΡΑΠΗΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Banis, φέρτε ελικόπτερα πάλι..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. min skiseis kana kaltson, prosexe, kardesim...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Adidrastike, me ayto poy soy egrapsa den ennow oti 8a pas xesmenos epanw!Apla tin katantia kai tin anoxi OLWN poy vlepoyne mono ery8roleykes poysties enw to aisxos poy etoimazete epanw 8a meinei atimwrito! To xeirotero einai oti to peimenoyn san giorti kai to xaironte (ean krinw apo tin eirwnia kai ta sxolia toy satrapi) anti na to katakrinoyne! Tespa peri oreksews... Egw pali pisteyw oti kai epanw 8a ta fane ta pastelia toys giati pragmatika (enw den exoyn kako yliko) einai tragikoi san omada!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Αντιδραστικός3 Απρ 2014, 12:36:00 π.μ.

    σατράπη το να κάνεις λόγο για μακελειό στην τούμπα δείχνει το πόσο χαμηλό επίπεδο έχετε σαν οπαδοί. ίσως το χαμηλότερο των οπαδών όλων των ελληνικών ομάδων!!! κατά τα άλλα σε ρωτάω: θεώρησες προκλητικό τον πανηγυρισμό του κλάους; κατέστρεψε όλο το ματς ο αρχηγός σας;;; επίσης φίλε σατράπη, θέλω ένα σχόλιο για τον πανηγυρισμό σάμαρη με φανέλα ολαϊτάν και το έντονο κράξιμο στην τούμπα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ρε σάκη μας δουλευευεις τελειώς???? ο γεωργατος ειχε μαζεψει τη μιση ενδεκαδα στο κεντρο στη λεωφορο και εσυ μου λες οτι ο κλαους με αυτο που εκανε προκαλεσε γενικη συρραξη και επρεπε και να τιμωρηθει ??? ρε συνελθετε! μη πατε να μπαλωσετε τα απιστευτα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Σατράπη, τα όσα έγιναν στην Τούμπα στον αγώνα πρωταθλήματος τι ακριβώς μας δείχνουν;

    Δεν μιλάμε για κερκίδα, μιλάμε για τους ίδιους του ποδοσφαιριστές. Δεν μιλάμε για πέτρες και μπουκάλια, μιλάμε για μπουνιές και χασάπικα χτυπήματα από τους ίδιους τους παίκτες. Και μάλιστα από ξένους, οι οποίοι δεν έχουν επαφή με την ιστορική αντιπαλότητα.

    Αυτό σημαίνει ότι υπάρχει προπαγάνδα και πλύση εγκεφάλου από προπονητές, διοίκηση, Ποικιλίδηδες κλπ.

    Για μια ακόμη φορά δεν κοιτάζεται την καμπούρα σας. Ο Σάββας σας πειράζει μόνο και ο Καραπαπάς.

    Stouk

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συμφωνώ ότι ίσως να τους λένε να παίζουν έτσι. Ή ότι παίρνουν παράδειγμα από προγενέστερους. Ή ότι απλά ο λιγότερο μπαλαδόρος παίζει ξύλο για να φτάσει τον καλό μπαλαδόρο. Ίσως επίσης, και τους παίκτες του Ολυμπιακού να τους έχει πει κάποιος ότι και να μην παίξουν καλά συνήθως θα σπρωχτούν ή ότι αν πέσουν εντός και εκτός περιοχής θα πάρουν σφύριγμα. Κατωτέρου επιπέδου σχόλιο, από μέρους μου, ειδικά σε σένα που γνωριζόμαστε καλά, αλλά κι αυτά χρειάζονται. Ε??
      ΣΑΤΡΑΠΗΣ

      Διαγραφή
  14. Αντιδραστικέ, αν το άρθρο μίλαγε μόνο για μέχρι το 32' και την υπεροχή του Ολυμπιακού θα συμφωνούσα απόλυτα. Όπως και θα συμφωνούσα ότι το παιχνίδι μπορεί να έληγε 4-1 (αλλά όχι 4-0 για λόγους προφανείς) αν δεν γινόταν το όλο τζέρτζελο.

    Αλλά για να λέμε και του στραβού το δίκιο, ο Αθανασιάδης δεν έκανε ΤΙΠΟΤΑ. Εκτός αν θεωρείς ότι παίκτης που βάζει γκολ εκτός έδρας δε πρέπει να πανηγυρίζει, πρέπει να σκύβει κεφάλι και να πηγαίνει προς τη σέντρα διακριτικά. Η ίσως και να ζητάει συγνώμη.
    Ένα πράγμα που συμφωνώ (και που δεν το ξέρει πολύς κόσμος από ότι ξέρω) είναι ότι ο μόνος που μπορεί να μαζέψει τη μπάλα από τα δίχτυα είναι ο τερματοφύλακας. Αλλά βέβαια αυτό είναι κάτι που παραβλέπεται (και σωστά για μένα) συχνά.
    Από εκεί και πέρα ο διαιτητής χάνει τελείως το ματς, ο Στοχ έπρεπε να πάρει ότι κάρτα θα έπαιρνε και ο Φουστέρ, ίσως και ο Βαλντέζ αλλά εκεί μπορεί και να το αφήσεις πήγε για μπάλα, ας το περάσουμε λίγο ντούκου.
    Από το σημείο αυτό και μετά, το παιχνίδι που είδαμε δεν μπορεί να έχει καμία σχέση με το παιχνίδι που θα έπρεπε να δούμε. Οπότε ο σχολιασμός είναι ανούσιος.
    Το τι θα γίνει στην Τούμπα; Μια κλασσική (μ)ΠΑΟΚική καφρίλα (δυστυχώς), η οποία θα έχει και σαν δικαιολογία τα λάθη του διαιτητή στον Πειραιά. Βέβαια εγώ πιστεύω ότι και 11-1 να έληγε το παιχνίδι με 50-50 διαιτησία αυτή η καφρίλα θα γινόταν, αλλά αυτό έχει να κάνει με ποιότητα οπαδών κτλ, στα οποία δε θέλω να μπω γιατί δε θέλω να προσβάλλω κόσμο (και αν μπω θα το κάνω).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ennoeite oti mporei na panigyrisei!! Na panigyrise kai na to xarei me toys sympaiktes toy, ton proponiti toy kai olwn ton pagko tis omadas!! E,oxi pikarwnras toys opadoys tis antipalus omadas epeidiktika,omws kai na 8es kai ola na einai meli-gala! Oi (la8os) antidrasi twn paiktwn toy Olympiacoy proil8e kata tin gnwmi moy apo tin synexeia tis proklitikis symperiforas toy DIE8NEI for sto ronteo tis Toumpas! Kane eikona se parakalw sto myalo soy na edeixne o Samaris stin 8yra 4 ton dafnostefanomeno kai na ton fylage meta to goal!!! 'H stin 8yra 13 h' stin 21...!! Loipon, epeidi to ena fernei t'allo kai dystixws stin xwra mas o a8litismos den exei paideia (ayto afora kai toys a8lites) prepei-eidika apo die8neis paiktes-na yparxei ena metro se ola! Otan paizeis se tetameni atmosfaira pou exeis dimiourgisei o idios (ston agwna tis Toumpas) xwris logo kai aitia (exeis xasei tin koursa toy prwta8limatos pro polloy) kai exeis to "8rassos" na synexizeis na prokaleis, estw kai me ena panigyrismo, na perimeneis aproopta! Dystixws. Opote o A8anasiadis ekane polu perissotera ap'oti fainomenika deixnei o panigyrismos toy! Vasi kanonismwn tipota to kako (ektos opws les kai sy kai den iksera oti tin mpala tin mazeyei mono o portiero) den ekane alla eimai sigoyros pws kai sy katalavaineis pws sto nomo enos podosfairikoy derby ayto einai vari!! Stoxos itan to mpourloto! Kai ta katafere! Kai anti gia 4-1,5-1 emeine to 2-1! Tragikoi kai oi dyo meta to goal toy PAOK! O Olympiacos me ateleiwtes giomes mpas parei kaneis kamia kefalia kai o PAOK tampourwpomenos pisw kai na leei "twra 8a to faw,twra to efaga" se ka8e fasi! O Fuster eprepe na perei kokkini kai aytos, exeis dikio omws nomizw pws tin glitwse epeidi itan mprosta se alloys paiktes kai den eixe optiko pedio o Kalogeropoylos.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Οποιονδήποτε πανηγυρισμό και αν κάνεις μπροστά στη Θύρα Χ αφού βάλεις γκολ στην ομάδα της, προκλητικός θα φανεί. Και οι φίλαθλοι θα τσαντιστούν και (εδώ συμφωνούμε για την έλλειψη παιδείας) θα γίνει ένας μικροχαμός στη κερκίδα. Οι Φουστέρ και Βαλντέζ στη κερκίδα ήταν; Τους έκανε ή τους είπε κάτι; Ή το πήραν τόσο βαριά που έδειξε το δικέφαλο και τον φίλησε; Ε να μη λέμε και ότι θέλουμε.

    Και με αυτό δε λέω ότι δεν ήταν προκλητικό, ή ότι δεν συνέχισε κάτι (δεν είδα κανένα από τα δύο παιχνίδια λόγω δουλειάς οπότε δε μπορώ να ξέρω), αυτό που λέω είναι ότι την ευθύνη για το μπάχαλο δεν την φέρει αυτός, την φέρουν αυτοί που το ξεκίνησαν.

    Δεν το πάω καν στον επαγγελματισμό των παικτών (αν και θα πρεπε να το πάμε και εκεί, για φαντάσου να ήταν δεύτερο παιχνίδι και με το γκολ αυτό να αποκλείονταν. Τι θα έκαναν εκεί θα τον έδερναν κιόλας;), το πάω στην λογική τους. Το να τσαντιστεί, φωνάξει, γιουχάρει κτλ ο οπαδός (ή το να τον κράξει εδώ, καλή ώρα) το καταλαβαίνω πλήρως. Ο παίκτης, στον οποίο κανένας δε μίλησε, κανένας δεν προσέβαλλε, στο τέλος ούτε καν τους κοίταξε, τι δουλειά έχει εκεί;

    Εγώ προσωπικά διαφωνώ κάθετα ότι ήταν προκλητικός ο πανηγυρισμός του, μπορώ να δεχτώ ότι οι οπαδοί για Χ και Υ λόγους τον βρήκανε προσβλητικό ή ότι άλλο, οι παίκτες του Ολυμπιακού δεν είχανε καμία δουλειά να μπούνε εκεί. Δεν μπορείς να ρίξεις την ευθύνη στον Αθανασιάδη για τις αντιδράσεις των παικτών του Ολυμπιακού.

    Τώρα για τις κάρτες, γιατί έγινε έτσι και όχι γιουβέτσι κτλ, αυτό είναι μια τελείως διαφορετική συζήτηση, δεν έχει και ιδιαίτερο νόημα, άλλο θα λένε οι μεν, άλλο οι δε, κανείς δε θα μπορεί να αποδείξει κάτι, θα πάμε στα γνωστά "τα ίδια κάνατε τότε και εσείς" και από τις 2 μεριές και τελικά η τρύπα στο νερό θα κλείσει....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Αντιδραστικός3 Απρ 2014, 1:15:00 μ.μ.

    belle και dreiko να ξεκαθαρίσω πως εγώ δν είπα να μην πανηγύριζε ο κλάους! απλά για παράδειγμα μετά τις αλητείες που γίνονται κάθε χρόνο στην τούμπα, τις δηλώσεις, την λάσπη του παοκ γενικά απέναντι στον οσφπ, θεωρώ πως θα έπρεπε να κρατήσει μικρό καλάθι στο καρταισκάκης! ειδικά μετά την μπουνιά στο ετινγκα, και όλο αυτόν τον ατιμώρητο "σάλο" ο παοκ δεν επρεπε να προκαλέσει...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Με όποιον τρόπο και να πανηγύριζε Αντιδραστικέ προκλητικό θα τον λέγατε. Πέσμου εσύ τι θα περίμενες να κάνει για να μη σε πειράξει ο πανηγυρισμός του. Δε ξέρεις. Μάλλον γιατί εκτός του να μην κάνει τίποτα, ότι και να έκανε θα σε πείραζε.

    Το θέμα δεν είναι οι οπαδοί, που στο κάτω κάτω δεν έκαναν τίποτα κακό, είναι οι παίκτες. Πως προκάλεσε ο Κλάους τον Φουστερ και τον Βαλντέζ με το να πάρει την μπάλα και να την πάει στη σέντρα, φιλώντας το σήμα της φανέλας στο δρόμο;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Για άλλη μία φορά τα ίδια μέσα στο Καραϊσκάκη.Κότες διαιτητές 90/10 υπέρ του γαύρου.ΝΤΡΟΠΉ και αίσχος.Κάποτε Κύριοι Ολυμπιακοι να σας θυμίσω τον πανηγυρισμο στη λεωφόρο και τον πανηγυρσμο του Νικοπολιδη στον τελικό κυπέλλου με την ΑΕΚ μπροστά στους οπαδούς τής.Ντροπή τα σχόλια που Κάνατε.Μόνο έτσι Έχετε μάθει Κρίμα. ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Xwris pareksigisi, file Dreiko nomizw oti epanalamvanomaste. Kanoume kykloys kai ksanavriskomaste sto idio simeio!! Se 8ewrw (gia Pana8inaiko) poly logiko synomiliti kai swsto an mi ti allo se polles apo tis apopseis soy den diafwnw alla, brate, h' emeis oi olympiacoi den 8eloyme na katalavoyme kai na ta doyme opws einai h' oloi oi antiolympiakoi psaxnoyne tetoia ''panygiria'' kai katastaseis gia na ta xwsoyne... Ta lew ayta epeidi kaneis den eipe oti oi paiktes toy olympiakoy kanane to swsto poy kanane ''ntoy'' ston epi8etiko toy PAOK kai poy ''tsimpisan'' me ton SKOPIMO panigyrismo toy A8anasiadi, oyte toys xeirokrotise kaneis! To rezoyme kai i topo8etisi einai safis, nomizw. Aparedekto to toso menos mias omadas poy kseperna oxi mono ta a8litika, alla kai ta opadika oria kai oti o Klaous (kai ka8e Klaous oti xrwma kai na einai) den prepei na symperiferonte etsi! Akoma kai o Gewrgatos stin Leofwro (egw den to 8ymamai giati den eimai kai poly filos toy podosfairoy) einai aparadekto ean eixe kanei paromoia... Ean den symfwnoyme kai se ayto meta mallon den prokeite na symfwnisoyme mallon se tipota (den einai vevaia aparaitito) ka8ws exoyme diafora apopsewn panw sto 8ema! An kai ap oti exw katalavei, exeis epipedo kai den nomizw se ayto na diafwnoyme

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Αντιδραστικός3 Απρ 2014, 3:25:00 μ.μ.

    ρε παιδιά όντως επαναλαμβανόμαστε! ξανατονίζω: θεώρησα προκλητικό τον πανηγυρισμό του κλάους μετά από ότι συνέβη πριν λίγο καιρό στην τούμπα!!! να σας θυμίσω: είχε μπουνιές , κλωτσιές και φτυσιές... Έχετε δει ποτέ τέτοια πράγματα στο Καραϊσκάκη;;;;

    Δεν μιλάω γενικά για προκλητικούς πανηγυρισμούς! Άλλωστε και στα γκολ του ΠΑΟ στο 0-3 θυμάστε πως πανηγύρισαν οι παίχτες;;; Έγινε τίποτα;;; ΟΧΙ! ΤΙΠΟΤΑ! Χθες η αντίδραση του Κλάους έκρυβε άλλα και είχε από πίσω της άλλα... Για αυτό και δεν έπρεπε να γίνει! Έλεος πια να παρεξηγείτε τα λεγόμενα μου!

    Α και κάτι άλλο! Ας μου απαντήσει κάποιος.. Γιατί έκραξε και έβρασε η Τούμπα στον πανηγυρισμό του Σάμαρη υπέρ του Ολαϊτάν;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Banis, εννοείται ότι και τον Κλάους καταδικάζω εφόσον προκάλεσε (έστω και αν δεν κατάλαβα πως το έκανε, είπα εμένα δε με πείραξε αλλά εγώ είμαι "έξω από το χορό") και προφανώς τον κάθε Κλάους από κάθε ομάδα.

    Μια διευκρίνηση όμως. Αρχικά πιστεύω ότι ο κάθε παίκτης μπορεί να πανηγυρίζει με κάθε τρόπο μέσα στα όρια του σεβασμού. Είναι πολύ έντονη η στιγμή που βάζεις γκολ και είναι λογικό να πανηγυρίζεις μέσα στην ένταση. Θα το καταλάβω αν σου ξεφύγει κάτι, αλλά πάλι θα το καταδικάσω.
    Εδώ δεν προσπαθώ ούτε να βάλω τους παίκτες του Ολυμπιακού στα κάτεργα, ούτε να βγάλω τον Αθανασιάδη Παναγία. Αυτό που προσπαθώ να δείξω είναι ότι ο Αντιδραστικός με τον τρόπο που έγραψε το άρθρο του, δείχνει ότι όλο αυτό ήταν προσχεδιασμένο από τον Αθανασιάδη, στον οποίο ρίχνει και όλη την ευθύνη.
    Δε θα πω ότι δεν είχε ευθύνη ο Αθανασιάδης, αλλά και οι δύο παίκτες του Ολυμπιακού έχουν ευθύνη και μάλιστα πολύ μεγάλη. Ακόμα και αν τους προκάλεσε με το χειρότερο τρόπο, που δεν το έκανε σε αυτούς, στη κερκίδα θα το δεχτώ, δεν έπρεπε να αντιδράσουν με αυτό το τρόπο.
    Ο Αθανασιάδης, έκανε ότι έκανε και πήρε τη μπάλα και πήγε προς τη σέντρα. Το παιχνίδι το χάλασαν οι παίκτες του Ολυμπιακού. Και δεν θα ασχοληθώ με τις τιμωρίες και τι έπρεπε να γίνει, αυτά είναι σενάρια φαντασίας και δεν έχουν νόημα. Αλλά όχι να ρίχνουμε το φταίξιμο μόνο στον Αθανασιάδη. Όχι να βγαίνει Φουστέρ και Βαλντέζ λάδι.
    Νομίζω ότι συμφωνούμε, ότι έχουν το ίδιο μερίδιο ευθύνης με τον Αθανασιάδη (και τον Στοχ αν και αυτός μετά μπήκε). Οι μΠΑΟΚοι θα πούνε μπράβο στον Αθανασιάδη για την καφρίλα (ξαναλέω αν έκανε αλλά είπαμε, άλλοι χορεύουν) και θα τους πείτε κάφρους και απαίδευτους κτλ και εν πολλοίς θα έχετε δίκιο. Εσείς όμως δε λέτε κάτι για τον Φουστέρ, τι λιγότερο έκανε; Σε τι σας διαφοροποιεί εσάς αυτό;

    Και όλα αυτά δε τα λέω γιατί θέλω να μειώσω κάποιον, τα λέω γιατί δε θέλω να μειώνεται μόνος του, ή αν το κάνει να το ξέρει. Κλείνω με μια απλά ερώτηση:
    Σας άρεσε αυτό που έκανε ο Φουστέρ και ο Βαλντέζ; Έκαναν καλά;

    Αν απαντήσετε ναι, μην κατηγορείτε ούτε τους ΠΑΟΚτζήδες, ούτε τον Αθανασιάδη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εμένα με χαροποιεί να αναγνωρίζονται τα λάθη από τους ίδιους μας τους "οπαδικούς" εαυτούς/..
      ΣΑΤΡΑΠΗΣ

      Διαγραφή
  23. Αντιδραστικέ, για τη φανέλα του Ολαϊτάν δεν ξέρω γιατί υπήρξε κράξιμο. Επειδή μαζί μιλάμε, για μένα είναι άνευ λόγου και αιτίας το κράξιμο.. Πιο λαϊκά, ότι να 'ναι.. Μια χαρά πανηγύρισαν μέσα στην Τούμπα. Όπως, (απαντώντας για το αν θεωρώ προκλητικό τον Κλάους) μια χαρά πανηγύρισε και ο Κλάους. Για μένα είναι γελοίο να γίνεται λόγος για κάρτα στο φίλημα της φανέλας ή στο κουβάλημα της μπάλας στο κέντρο. Χωρίς να θέλω να σε προσβάλλω. Νομίζω ότι η παρατήρηση αυτή είναι επιπέδου νηπιαγωγείου. Από την άλλη όπως είπαν και άλλα παιδιά πιο πάνω, όλοι οι πανηγυρισμοί προκλητικοί θεωρούνται. Αν θες μια σύγκριση (αν και είναι ανώφελο να το συζητάμε, απλά για να απαντήσω) οι πανηγυρισμοί Ριβάλντο και Καστίγιο (http://www.youtube.com/watch?v=K0zb32c9ZfE) ήταν εξίσου και πολύ παραπάνω προκλητικοί. Μπορώ να σου δώσω άλλους 10 όπως φαντάζομαι μπορείς κι εσύ αντίστοιχα σε μένα. Επίσης θέλω να σταθώ σε αυτό που λένε πιο πάνω τα παιδιά για "αυτό που ετοιμάζεται γενικά μπάνω"... Εγώ προσωπικά, όπως και πολλοί, λογικοί και αντικειμενικοί οπαδοί του ΠΑΟΚ, έχω ξεράσει, όπως προείπα, με τις πολλαπλές ανατροπές που έφερε φέτος η ομάδα μου. Οι για σφυρίγματα που πήρε η ομάδα μου. Όπως, η ατιμωρησία του Ισαουράλδε στην μπουνιά, που δεν την ήθελα και ήθελα να βγει έξω ο δικός μου και με πολλές αγωνιστικές. Επειδή το άξιζε η βλακεία του. Απλά νευριάζω με εσάς τους γαύρους που π.χ. δεν βγήκε ένας να πει το οφθαλμοφανές όπως το λέω εγώ για το χθεσινό ματς, αφού μιλάμε για αυτό. Το είπαν βάζελοι, το είπαν τρίτοι αλλά γαύρος (εδώ στα σχόλια) κανένας. Το οφθαλμοφανές είναι ότι αφού παίρνει κόκκινη ο ένας θα πάρει και ο άλλος. Κάποιος έγραψε πιο πάνω ότι δεν είχε οπτικό πεδίο ο διαιτητής. Και άντε αυτός δεν είχε..Οι άλλοι τρεις δεν είχανε??? Για να φτάσω κάπου ,λοιπόν, δε θέλω στημένα ούτε εύνοιες για τον ΠΑΟΚ. Ας φτιάξουμε ομάδα, αφού πλέον, έχουμε λεφτά, και όχι το έκτρωμα που έχουμε φέτος, και να χτυπήσουμε. Όχι, με παράγκα όμως. Στην οποία πιστεύω συμμετέχει και ο ΠΑΟΚ τόσα χρόνια. Μόνο που η δυναμική του στην παράγκα, τις δεκαετίες που πέρασαν, ήταν μικρή μπροστά στην τεράστια παράγκα του γαύρου. Τις ελάχιστες φορές που πήγε να κάνει κάτι ο ΠΑΟΚ, κάπου το έχασε βέβαια από μόνος του αλλά και ΚΑΠΟΥ (βλέπε σφαγή στο Άρης-ΠΑΟΚ, με πρωταθλητή τον ΠΑΟ στη συνέχεια) τον κόψανε. Εγώ για χθες, περίμενα από τους παίκτες του γαύρου να μην πέσουν στην παγίδα του Κλάους, αν το θέλετε έτσι, όπως κανένας παίκτης του ΠΑΟΚ δεν έκραξε για φανέλα Ολαιτάν, αλλά οι οπαδοί, οι οποίοι ξέρουμε πως αντιδρούν γενικά. Τέλος, να πω ότι όλη η Τούμπα κατακρίνει όσα γίνονται στη θύρα 4 με ρίψεις από μπουκάλια κτλ. Δεν θα ξεχάσω ποτέ αυτό http://www.youtube.com/watch?v=uLfKo3SI-24 με μπουκάλια γυάλινα να πέφτουν μέσα. Αυτό είναι το λιγότερο δολοφονικό και συντηρείται από την παράγκα. Στην Ευρώπη γιατί δε γίνονται αυτά στην Τούμπα. Γιατί αποκλείστηκε για 5 χρόνια παλαιότερα, γιατί τρώει κεκλεισμένων των θυρών, κ.ά. Ξέφυγα λίγο αλλά για κατακλείδα, μιας και ξεκινήσαμε με προκλητικούς πανηγυρισμούς, να πω ότι αυτό http://www.contra.gr/Columns/contra-epithesi/article2681255.ece/ALTERNATES/w620/salino.jpg δεν είναι προκλητικό φαντάζομαι. Περιμένω κι άλλες ερωτήσεις.
    ΣΑΤΡΑΠΗΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Α, και για να απαντήσω για επίπεδο οπαδών που αναφέρθηκε πιο πάνω, στον αγώνα Ελλάδα-Ρουμανία, ήμουν στη Θύρα 7, και καμιά δεκαριά τραγελαφικοί με φούτερ γαύρων από συνοικιακά, ερυθρόλευκα club, πλησίαζαν όποιον φορούσε πράσινη μπλούζα (όχι μπλούζα ΠΑΟ, απλά πράσινη) και του την έβγαζαν και την έπαιρναν. Κάφροι υπάρχουν παντού, μη γελιόμαστε...
    ΣΑΤΡΑΠΗΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Αντιδραστικός3 Απρ 2014, 4:59:00 μ.μ.

    σατράπη με καλύπτεις στα τελευταία σου comments! απλά να σου πω, πως προφανώς έπρεπε να πάρει κάρτα και ο βαλντές, ενώ προσοχή: εγώ δεν είπα να πάρει κάρτα ο κλάους!!! δεν μίλησα για την φάση του πανηγυρισμού του, για να πάρει κάρτα! δεν ξέρω άλλωστε τι λέει ο νόμος για αυτό! εγώ έθιξα τον κλάους σαν ηθικό αυτουργό της φάσης και γενικά τον θίγω σαν ηθικό αυτουργό πολλών τα τελευταία χρόνια στα ματς με τον ολυμπιακό!

    υγ: προφανώς υπάρχουν παρα πολλοί κάφροι οπαδοί του ολυμπιακού! για αυτά που λες άλλωστε κ γω "εκοψα" την 7! γενικά θεωρώ πάντως τους παοκτζήδες τους οπαδούς με το χαμηλότερο "ποδοσφαιρικό" επίπεδο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. ΥΠΟΚΡΙΤΕΣ ΕΙΣΤΕ ΟΛΟΙ,ΜΑΓΚΕΣ. ΚΑΙ ΔΕΙΛΙΑΖΕΤΕ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ.ΟΛΟΙ ΣΤΑ ΙΔΙΑ ΑΠΟΝΕΡΑ ΚΟΛΥΜΠΑΤΕ.ΟΙ ΠΑΟΚΤΣΙΔΕΣ ΔΙΑΜΑΡΤΙΡΟΝΤΕ ΓΙΑ ΔΙΑΤΗΣΙΑ ΕΝΑΩ ΣΤΗΝ ΤΟΥΜΠΑ ΚΑΝΕ ΚΟΚΟΚΟ ΜΕ ΤΑ ΑΙΣΧΗ ΤΠΥ ΦΑΛΑΚΡΑ,ΟΙ ΓΑΥΡΟΙ ΤΟΛΜΟΥΝ ΝΑ ΜΙΛΟΥΝ ΓΙΑ ΔΙΑΤΗΣΙΑ,ΟΙ ΒΑΖΕΛΟΙ ΖΟΥΝΕ ΣΤΗΝ ΚΟΣΜΑΡΑ ΤΟΥΣ(ΓΙ ΑΥΤΟΣ ΤΑΙΡΙΑΖΕΙ ΤΟ.."ΤΗΣ ΚΟΝΤΗΣ ΨΩΛΗΣ ΤΗΣ ΦΤΑΙΝΕ Η ΤΡΙΧΕΣ).ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΕΙΣΤΕ ΜΑΡΙΝΟΚΟΚΚΑΛΑΙΟΙ,ΒΓΑΙΝΟΠΟΥΛΟΒΑΡΔΙΝΟΓΙΑΝΝΑΙΟΙ,ΜΕΛΙΣΣΑΝΙΔΟΨΩΜΙΑΔΙΔΕΣ,ΣΑΒΒΙΔΟΜΠΑΤΑΤΟΥΔΙΔΕΣ!ΟΣΟΙ ΘΕΛΕΤΕ ΕΞΟΥΣΙΑ ΚΑΙ ΠΡΩΤΙΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΥΛΙΣΕΤΕ ΣΤΑ ΣΚΑΤΑ ΡΕΕΕ, ΠΑΡ ΤΕ ΤΟ ΧΑΜΠΑΡΙ.ΨΕΥΤΟΤΣΑΚΩΝΕΣΤΕ ΟΠΩΣ ΤΟ ΠΑΣΟΚ ΜΕ ΤΗΝ ΝΔ ΚΑΙ Ο ΣΥΡΙΖΑ ΜΕ ΤΗΝ ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ!ΑΦΟΥ ΟΛΟΙ ΙΔΙΟΙ ΕΙΣΤΕ!!ΜΟΝΟ ΑΕΛΑΡΑ ΡΕ!ΤΟ ΠΙΟ ΚΑΘΑΡΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟΥ! ΞΑΝΑ'ΡΧΟΜΑΣΤΕ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς την Βραζιλία της κεντρικής Ελλάδας!!Καλώς τους pure πρωταθλητες!! Μιλάτε και σεις με Πηλαδάκη απατεωνα στο τιμόνι! Θα μας τρελανετε τελειως. Ρε κλάνουν οι πεθαμένοι; Εμεις παμε suoer league και ειναι η πρωτη φορα που ευχομαι να αναίβει η... Σούλα σου για να εχουμε τρεχαλες ξανα! Νίκη και τα μυαλα στα συρματα,Κανιεμπα.

      Διαγραφή
  27. ΠΕΛΑΤΑΚΟ ΠΡΩΤΩΝ ΕΣΥ ΔΕΝ ΘΑ ΑΝΕΒΕΙΣ ΟΠΟΤΕ ΑΠΟ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΚΙ'ΟΛΑΣ ΘΑ ΣΕ ΓΛΕΝΤΑΩ!ΔΕΥΤΕΡΩΝ ΓΙΑ ΝΑ ΖΟΡΙΣΤΗΚΕΣ ΠΟΥ ΚΑΤΗΓΟΡΗΣΑ ΤΗΝ ΤΕΤΡΑΔΑ ΜΑΛΛΟΝ ΘΑ ΕΙΣΑΙ ΜΙΑ ΑΠΟ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΟΜΑΔΕΣ, ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΛΙΓΟ ΝΙΚΗ ΒΟΛΟΥ ΟΤΑΝ ΠΑΙΖΕΙ ΜΕ ΤΗΝ ΑΕΛ. ΚΑΙ ΤΡΙΤΩΝ Ο ΠΗΛΑΔΑΚΗΣ ΗΤΑΝ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΠΙΟ ΣΩΣΤΟΥΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΔΟΜΙΤΙΚΟΥΣ ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΠΟΥ ΠΕΡΑΣΑΝΕ ΠΟΤΕ ΑΠΟ ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ.ΜΕ ΓΝΩΣΗ,ΑΠΟΨΗ,ΕΠΙΤΥΧΙΕΣ,ΟΡΑΜΑ,ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΓΗΠΕΔΟΥ,ΕΥΡΩΠΑΙΚΕΣ ΕΠΙΤΥΧΙΕΣ,ΦΕΡ ΠΛΕΙ ΚΑΙ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΠΑΡΑΓΟΝΤΑ ΜΕ ΗΘΟΣ.ΑΥΤΟ ΜΑΣ ΕΦΑΓΕ ΚΑΙ ΜΑΣ ΒΙΑΣΑΝΕ ΚΑΙ ΠΕΣΑΜΕ!ΣΦΑΓΗ ΓΙΑΤΙ ΑΠΟ ΣΥΝΟΜΟΣΙΕΣ ΜΑΡΙΝΑΚΗ-ΜΠΕΟΥ(ΚΟΛΛΗΤΑΡΙΑ)!ΕΣΕΙΣ ΣΤΟ ΒΟΛΟ ΜΕ ΜΠΕΟ ΚΑΙ ΤΑΤΣΗΒΓΑΖΕΤΕ ΓΛΩΣΣΑ ΓΙΑ ΠΑΡΑΓΚΑ.ΣΟΒΑΡΕΨΟΥ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Αντιδραστικός3 Απρ 2014, 7:30:00 μ.μ.

    κανιέμπα συμπαθούσα ανέκαθεν την αελ και όντως πιστεύω πως ο πηλαδάκης ήταν πολύ σωστός πρόεδρος!!! για όλα τα υπόλοιπα που είπες, περί σκατών προφανώς διαφωνώ... Ο Ολυμπιακός είναι η μεγαλύτερη μακράν ομάδα της χώρας. ΑΥΤΟ! Όλα τα άλλα είναι περιττά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. ΠΟΥ ΔΙΑΦΩΝΕΙΣ ΡΕ ΦΙΛΕ, ΣΟΒΑΡΑ ΤΩΡΑ. ΚΑΙ ΤΟ ΣΥΝΕΧΙΖΩ ΕΠΕΙΔΗ ΔΙΑΒΑΖΩ ΤΑ ΑΡΘΡΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΣΕ ΓΟΥΣΤΑΡΩ ΓΙΑΤΙ ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ ΤΑ ΛΕΣ ΚΑΛΑ, ΑΛΛΙΩΣ ΔΕΝ ΘΑ ΤΟ ΣΥΝΕΧΙΖΑ. ΠΟΥ ΔΕΝ ΣΥΜΦΩΝΕΙΣ? ΣΤΟ ΟΤΙ ΟΛΟΙ ΕΧΕΤΕ ΑΦΕΝΤΙΚΑ ΑΠΑΤΕΩΝΕΣ ΚΑΙ Δ Ε Ν Ξ Ε Ρ Ο Υ Ν ΑΛΛΟ ΤΡΟΠΟ ΝΑ ΝΑ ΦΤΑΣΟΥΝΕ ΣΤΗΝ ΚΟΡΥΦΗ? ΛΕΩ ΨΕΜΜΑΤΑ? ΠΟΙΟΙ ΔΙΑΤΗΡΟΥΝΕ ΤΗΝ ΠΑΡΑΓΚΑ. ΤΩΡΑ ΕΙΣΤΕ ΕΣΕΙΣ. ΑΥΡΙΟ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΣΑΒΒΙΔΗς, ΜΕΘΑΥΡΙΟ Ο ΜΕΛΙΣΣΑΝΙΔΗΣ. ΑΛΛΑ ΟΧΙ ΜΕ ΟΜΑΔΑΡΕΣ. ΑΛΛΑ ΜΕ ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΕΙΑ, ΚΟΛΕΓΙΕΣ ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥΣ, ΣΥΝΤΙΡΙΣΗ ΣΥΝΔΕΣΜΩΝ ΜΕ ΧΟΥΛΙΓΚΑΝΣ, ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΕΙΑ.. ΟΥΤΕ Ο ΠΗΛΑΔΑΚΗΣ ΗΤΑΝ ΑΓΙΟΣ!ΟΥΤΕ ΑΓΑΠΗΣΕ ΠΟΤΕ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΜΟΥ! ΕΠΙΧΗΡΗΜΑΤΙΑΣ ΕΙΝΑΙ. ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΑΝ ΕΚΑΝΕ ΞΕΠΛΗΜΑ.ΠΟΛΥ ΠΙΘΑΝΟΝ. ΟΜΩΣ ΚΡΑΤΗΣΕ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ ΚΑΙ ΣΩΣΤΗ ΓΡΑΦΗ,ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΚΑΙ ΥΦΟΣ! ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΟΙ ΔΙΚΟΙ ΣΑΣ ΟΙ ΑΓΓΕΛΟΠΟΥΛΟΙ! ΕΠΙΧΗΡΗΜΑΤΙΚΑ ΔΕΝ ΘΑ ΑΣΧΟΛΗΘΩ ΓΙΑΤΙ ΠΑΕΙ ΑΛΛΟΥ ΚΑΙ ΕΚΕΙ ΣΙΓΟΥΡΑ ΠΙΝΟΥΝ ΤΟ ΑΙΜΑ ΤΟΥ ΚΟΣΜΑΚΗ,ΟΜΩΣ ΣΤΟ ΧΩΤΟ ΤΟΥ ΜΠΑΣΚΕΤ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ! ΟΧΙ ΣΑΝ ΤΟΝ ΤΖΟΥΝΙΟΡ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΒΑΛΘΕΙ ΝΑ ΚΑΤΑΣΤΡΕΨΕΙ ΟΤΙ ΕΧΤΙΣΕ Ο (ΚΥΡΙΟΣ!!!) ΠΑΥΛΟΣ ΓΙΑΝΝΑΚΟΠΟΥΛΟΣ! ΕΙΝΑΙ ΑΛΗΤΗΣ ΜΕ Α ΚΕΦΑΛΑΙΟ! Α! ΚΑΙ ΕΠΕΙΔΗ ΕΓΡΑΨΕ ΕΝΑ ΠΑΛΙΚΑΡΙ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΓΙΑ ΤΟΝ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟ ΠΟΥ ΚΟΠΑΝΙΣΑΝΕ! ΤΟΝ ΦΙΛΟΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΟ ΒΕΤΑΚΗ. ΟΛΟΙ ΘΑ ΝΟΜΙΖΟΥΝ ΟΤΙ ΤΟΝ ΚΟΠΑΝΙΣΑΝΕ ΓΑΥΡΟΙ ΑΛΛΑ ΜΗΝ ΓΙΕΛΙΕΣΕ ΚΑΘΟΛΟΥ. ΕΙΝΑΙ ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΟΥ ΚΟΝΤΟΥ 110%!! ΚΑΤΙ ΔΕΝ ΘΑ ΤΟΥ ΑΡΕΣΕ ΚΑΙ ΕΠΑΙΞΕ ΘΡΑΣΥΔΕΙΛΑ ΠΑΛΙ. ΓΙΑ ΝΑ ΣΟΥ ΛΕΩ ΔΕΝ ΤΑ ΛΕΩ ΕΤΣΙ... ΚΑΤΙ ΞΕΡΩ! ΟΙ ΔΙΚΟΙ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ ''ΦΛΩΡΟΙ΄΄, ΣΩΣΤΑ ΑΝΘΡΩΠΑΚΙΑ... ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΤΕΤΟΙΕΣ ΜΕΘΟΔΟΥΣ. ΛΟΙΠΟΝ, ΜΟΝΟ ΜΕ ΣΕΝΑ ΘΑ ΜΙΛΑΩ ΓΙΑΤΙ ΕΙΣΑΙ ΑΛΑΝΙ. ΕΛΑ ΓΕΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Αντιδραστικός3 Απρ 2014, 9:12:00 μ.μ.

    Ρε αγόρι ξέρεις κάτι; Όλοι οι πλούσιοι στην ελλάδα λαμόγια είναι ! οπότε και όλοι οι πρόεδροι των ομάδων! έτσι είναι ο λαός μας, η χώρα μας πως να το κάνουμε! δλδ αν δεν είναι σωστοί επιχειρηματίες οι κόκκαλης ή τώρα ο μαρινάκης, εγώ πρέπει να αλλάξω ομάδα;;;

    κατά τα άλλα, στο ξαναλέω την θύρα 7 την έκοψα γιατί δεν μου άρεσαν πολλά πράγματα, ενώ για τον πηλαδάκη και ειδικά για τους αγγελόπουλους συμφωνώ απολυτα σε ότι είπες!

    υγ: thanks που μας διαβάζεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. O ΠΑΟΚ εξελίσσεται στη πιό αντιπαθητική ομάδα της χώρας. Αποκρουστικό ποδόσφαιρο, βαδιστές ποδοσφαιριστές που τρέχουν μόνο αν γίνει καμμιά παρεξήγηση. Υφος Μπάγερν και βάλε και ποδόσφαιρο επιπέδου Ερμή Ζωνιανων και ...βγάλε. Εχω δει πολλές ομάδες με 10 παίκτες, τέτοιο χάλι όμως ποτέ. Χαρακτηριστικά, στο Α μέρος ο Λίνο, μόλις κατάλαβε ότι κοντεύει να περάσει τη σέντρα, έκανε κεφαλιά-πάσα στους αμυντικούς που ήταν απέναντί του!
    Ο Ολυμπιακός, τώρα: Ντεφορμέ εδώ και καιρό, δημιούργησε φάσεις μόνο πάνω στον ενθουσιασμό της αρχής του ματς, και μετά που έπαιξε όπως το είχε σχεδιάσει έγινε φοβερά προβλέψιμος. Μπάλα στον Κάμπελ, σπριντ στα πλάγια, γιόμα. Μπάλα στον Κάμπελ, σπρίντ στα πλάγια, γιόμα. Ήμαρτον που λέει και ο άλλος!
    Σκέφτομαι σοβαρά να ξεκινήσω ...ανένδοτο εναντίον του Κάμπελ. Ταλαιπωρεί τη μπάλα χωρίς ο τρόπος που παίζει να δημιουργεί πλεονέκτημα γιά την ομάδα του. Κάτι σαν τον Καραγκούνη όταν ήταν στον ΠΑΟ. Δείτε τα γκολ, και θα διαπιστώσετε ότι είναι οι μόνες φάσεις που δεν εμπλέκεται ο Κάμπελ!
    Ο Ολυμπιακός πιστεύω ότι θα περάσει, γιατί θεωρώ τον ΠΑΟΚ μετριότατη ομάδα, ανίκανη γιά παιχνίδι πρωτοβουλίας απέναντι στον Ολυμπιακό. Αλλά αυτή η πικρή γεύση που μου μένει στο στόμα στο τέλος μιας χρονιάς που θα μπορούσε να είναι η καλύτερη χρονιά όλων των εποχών γιά τον ΟΣΦΠ, με ξενερώνει απίστευτα. Μόλις τώρα η Βασιλεία κέρδισε 3-0, πράγμα που σημαίνει τη λήξη της εποχής των απ' ευθείας ομίλων στο Τσού Λού, και την αρχή ενός μεγάλου χειμώνα γιά τον Θρύλο......
    paratiritis

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Κύριοι οσο και οπαδικα κι αν ειναι τα θέματα που αναλυουμε παραπανω, χαίρομαι που κρατάμε επίπεδο.
    Εγω θα παω πίσω στο ματς και θα ρωτήσω άπαντες: ο Κλαους δεν έπρεπε να αποβληθεί στο τάκλιν κλείδωμα με τα δυο πόδια -αλά Ζε Ελιάς- πανω στο Μανωλα; Μήπως εκει, όλα τα υπόλοιπα θα ήταν ιστορία; Τωρα στη σύρραξη παρόλο το ιστορικό αδικιών -Γκαρσια, Ινσουαραλδε- έπρεπε ξεκάθαρα να αποβληθουν ίδιοι παίκτες απο κάθε ομάδα.
    Τέλος ειναι ξεκάθαρο καθαρά ποδοσφαιρικά οτι η αποβολή ευνόησε τον ΠΑΟΚ που ταμπουρωθηκε χωρίς τύψεις και με μια ευκαιρία κατάφερε να μείνει στο κόλπο. spanios

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Και κάτι άλλο σύντροφοι.
    Δεν ασχολήθηκα με τη φάση, γιά δύο πολύ σοβαρούς λόγους. Εναν ιδεολογικό και έναν αντικειμενικό.
    1) ζούμε σε μιά χώρα που όλοι, μα όλοι έχουν δικάσει και καταδικάσει πριν καν αρχίσει ένας αγώνας. Την ώρα του αγώνα απλά μαζεύουν επιχειρήματα (δικαιολογίες) γιά να υποστηρίξει ο καθένας αυτό που είχε στο μυαλό του (αν είχε μυαλό) εκ των προτέρων.
    Εχω βαρεθεί να τσακώνομαι με συνολυμπιακούς διαπιστώνοντας ότι το οπαδηλίκι τους επηρεάζει ακόμα και την ...όραση, και έχω επίσης βαρεθεί με τους οπαδούς των άλλων ομάδων οι οποίοι ζούνε σε φανταστικούς κόσμους όπου το σύμπαν του ...Κοέλιο συνομωτεί εναντίον των ομάδων τους.
    2) Που την είδατε ρε παιδιά τη φάση; Δέκα ριπλέυ είδα και ειλικρινά δεν έχω ΚΑΜΜΙΑ ΑΠΟΨΗ περί του τι έκανε ο Στόχ. Πως να σχολιάσω κάτι που ποτέ δε έδειξε η τηλεόραση;
    Eγώ, ψύχραιμα και λογικά θα σας πω τι νομίζω ότι έγινε, και μάλιστα είναι και ανθρώπινο 100%. Ο διαιτητής είδε να γίνεται μπαλαμούτι, και καθώς έτρεχε στο σημείο έλεγε μέσα του:
    "έχει γούστο να έπεσε πάλι κανένα κροσέ και να μην το είδα!!! Θα μου το βάλουνε να το δω στο ΚΑΤ το βράδυ, γιατί αρτιμελής από εδώ δεν φεύγω μετά τα προχθεσινά στη Σαλονίκη"
    Αυτό σκεφτότανε, και προφανώς υπερέβαλλε εαυτόν ...προληπτικά. Αν ήτανε αυστηρός, ήτανε γιατί όποιος καεί στο χυλό φυσάει και το γιαούρτι. Απλό δεν έιναι;

    paratiritis

    ΑπάντησηΔιαγραφή