mpala-porni

mpala-porni

Τρίτη, 7 Φεβρουαρίου 2012

RETURN OF THE FALLEN

by Τούρκος

{Part 2}
RETURN OF THE FALLEN


Για να θυμηθείτε το πρώτο μέρος-----> Part 1 

Ο παππούς μου λέει «Αν δεν έχεις κάτι να προτείνεις, τότε σκάσε».

                  Αυτή η ατάκα του είναι και ο λόγος ύπαρξης του part 2. Καλό το part 1, όμως δεν έδωσε καμία πρόταση για λύση (για αυτό και οι περισσότεροι που το διάβασαν συμφώνησαν). Άποψη μου είναι ότι η κρίση οικονομικών είναι το αποτέλεσμα της κρίσης αξιών.
                Ο Κλεισθένης περίπου 2500 χρόνια πριν εφηύρε τη Δημοκρατία. Αυτή του η εφεύρεση με αρκετές παραλλαγές είναι το πολίτευμά μας σήμερα. Η κυριότερη διαφορά που έκανε το αρχικό σύστημα επιτυχημένο και το σημερινό αποτυχημένο (γιατί αποτυχημένο είναι) είναι το δικαίωμα στην ψήφο. Άπαξ και δεν υπάρχουν περιορισμοί σε αυτούς που ψηφίζουν (πχ μορφωτικό επίπεδο->παιδεία, πνευματική υγεία->ορθή κρίση, ηλικία->ενεργή συμμετοχή στα κοινά) πολύ απλά δεν κάνουμε δουλειά. Ο μέσος Έλληνας πλην όλων των προηγούμενων χαρακτηριστικών, έχει ένα ακόμα… ΔΕΝ ΘΕΩΡΕΙ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΜΕΣΟΣ. Νομίζει ότι όλα πρέπει να γίνονται ιδανικά για αυτόν για να αποφασίσει αν θέλει να αποδώσει. Σε μια κοινωνία όμως που όλοι περιμένουν τα λαβείν για να προχωρήσουν στο δούναι τίποτα δεν θα προχωρήσει (μαθηματικά είναι).
                Το κράτος αποτελείται από τους πολίτες, οπότε διεφθαρμένο κράτος θα πει διεφθαρμένοι πολίτες. Προσωπικά δεν βρίσκω το λόγο που ο fallen πρέπει να είναι Έλληνας. Ο fallen πρέπει να θέλει το καλό της Ελλάδας, αυτή είναι η ΜΟΝΗ προϋπόθεση. Εκείνος δια της βίαιης οδού θα μας μάθει πως πρέπει να εφαρμόζονται οι νόμοι και εξηγούμαι. Αν μέσα στα ΓΥΦΤΟclub  μας έμπαινε ο αρμόδιος (αστυνομικός ή ότι άλλο) και σε έγραφε κάθε φορά που κάπνιζες, μετά από 2-3 πρόστιμα δεν θα ξανακάπνιζες. Μόνος αρνείσαι να καταλάβεις ότι κάνεις κακό στον εαυτό σου (δηλαδή σε ένα ενεργό μέλος τους συστήματος) και στο διπλανό μη-καπνιστή, οπότε ο ρόλος του κράτους δεν είναι να το διαπραγματευτεί, είναι να σου κόψει τον κώλο.
                Αν μείνουμε στο ενιαίο νόμισμα ή πάμε σε δικό μας ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΑΣ ΑΠΑΣΧΟΛΕΙ ΚΑΘΟΛΟΥ. Αυτό που θέλω να ρωτήσω όλους είναι «Σας έχει αποδείξει ο λαός μας ότι με δικό μας νόμισμα και με αναδόμηση του κράτους μπορεί να φτάσουμε γρήγορα στη λύση??». Αν καταφέρουμε και πάρουμε το δάνειο πρέπει αν όχι όλο, το 95% (σκοπίμως υπερβάλλω) να επενδυθεί στο ανθρώπινο κεφάλαιο. Αντί για Θρησκευτικά και μαλακίες (βάλε μπιπ στα Θρησκευτικά) τα παιδιά να διδάσκονται σε μεγάλη ηλικία το μάθημα «Εμείς και ο κόσμος». Ναι αυτό το αστείο μαθηματάκι που κάναμε μέχρι την Γ’ Δημοτικού δίδασκε μόνο αξίες. Δίδασκε το πώς να βάζεις το συμφέρον του συνόλου ισάξια (δεν θα μιλήσω για παραπάνω γιατί σε Έλληνες απευθύνομαι μην το χέσουμε κιόλας) με το προσωπικό σου. Σοφή επίσης, κατά τη γνώμη μου, η  κίνηση του Υπουργείου Παιδείας να αρχίσει να αποκρύβει φρικαλαιότητες των πολέμων με τους Τούρκους που έγιναν both side. Δεν υπάρχει ΚΑΝΕΝΑΣ ΛΟΓΟΣ τα παιδιά να μεγαλώνουν με ένα ανούσιο μίσος σε εποχές που ζούμε. ΜΟΝΟ ΠΙΣΩ ΣΕ ΠΑΕΙ ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΟ. 
                Να είμαστε ευγνώμονες που ήρθε η οικονομική κρίση γιατί χωρίς αυτή δεν θα είχαμε ανακαλύψει την κρίση αξιών. Θα ζοριστούμε όλοι, αλλά είναι μια τεράστια ευκαιρία να λάβουν αυτά που αξίζουν οι καλύτεροι λόγω ανταγωνιστικότητας και οι άλλοι ή να αλλάξουν ρότα ή να πάνε στο διάολο. Θα καταλάβουμε ότι εργοδότης και εργαζόμενος δεν είναι αντίπαλοι. Αν κάποιος από τους δύο δεν πάει καλά, ο άλλος θα καταρρεύσει.
                Τέλος θα ήθελα να κοινοποιήσω την πιο ενδιαφέρουσα άποψη που έχω ακούσει ως αναφορά την περιβόητη ΑΝΑΠΤΥΞΗ.
«Αφού οι ερευνητές απαντήσουν στις θεμελιώδεις ερωτήσεις παραγωγής (what, how, for whom) και αποφασίσουν τι πρέπει να παραχθεί, να γίνει ΒΙΑΙΟ reallocation του ανθρώπινου δυναμικού από τις ανούσιες και χωρίς  business plan επιχειρήσεις (καφετέριες, στριπτιτζάδικα, club κλπ)εκεί και να ξεκινήσει η παραγωγή.»



“A child miseducated, is a child lost.” J.F. Kennedy




5 σχόλια:

  1. Στην προκειμένη περίπτωση στην Ελλάδα πρώτοι διεφθαρμένοι είναι οι πολιτικοί κ ύστερα ο κόσμος...Ολο το κακό ξεκίνησε χρόνια πριν όπως είχε πεί τότε προφητικά ο Χάρυ Κλύνν.Κάποτε η Ελλάδα πριν τον Ανδρέα πραγματικά δούλευε.Οταν όμως οι κυβερνήσεις φτιάχνουν πελατειακό κράτος ο άγουρος τότε κόσμος γλυκαίνετε και την πατάει.Ο λαός αυτής της χώρας ήταν πάντα επιρρεπής.Στο άλλο όσων αφορά πχ τους Τούρκους κ το μίσος...Να γίνει αυτό αλλά να είναι αμοιβαίο.Δεν μπορεί δλδ στα τούρκικα σχολεία να γράφουν τα χειρότερα, στα Ιμια να έγινε ότι έγινε,κάθε μέρα παραβιάσεις, τα Σκόπια να γράφουν επίσης τα χειρότερα και εμείς να το παίζουμε υπεράνω.Στα 2 τελευταία προσυπογράφω.Η κρίση είναι πρώτα κοινωνική και κρίση αξιών.Με λίγα λόγια δεν πιστεύω οτι ο Ελληνας ειναι αθώος κ ο καλύτερος...Δεν πιστέυω όμως ότι είναι κ ο χειρότερος που πολλές φορές παρουσιάζετε ως τέτοιος...Αυτά σαν περίληψη όσων έχω στο μυαλό μου ...(έχει κ παπακαλιάτη)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ασε τους αλλους να ζουν στο μισος τους. Εξαλλου καποιος πρεπει να κανει την αρχη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Θα ξεκινήσω με την άποψη, πως η οικονομική κρίση με την κοινωνική (ή κρίση αξιών όπως την αναφέρεις),είναι αλληλένδετες.Η λαμογιά που εισχώρησε στο dna του έλληνα ήταν και είναι απόλυτα ταυτισμένη με το χρήμα και με την οικονομική καταξίωση.Γιαυτό δημιουργήθηκε πχ το ρουσφέτι.Γιατί εμείς το δημιουργήσαμε σαν κοινωνία και σε συνεργασία με τον κάθε ψηφοθήρα πολιτικό το συντηρήσαμε.Γιατί πριν το 2009 ούτε που γνώριζε το 70-80% των Ελλήνων τι είναι το Δ.Ν.Τ ή τι είναι η Τρόικα.Αλλά σίγουρα υπήρχαν άνθρωποι που και πριν το 2009 δεν τρώγανε με χρυσά κουτάλια.Υπήρχαν άνθρωποι που κυριολεκτικά "φιλούσαν κατουρημένες ποδιές" -όπως συχνά αναφέρουν οι γονείς μας- για να βρούνε μια θέση στο παιδί τους ή και για εκείνους τους ίδιους.Αυτό λοιπόν είναι μια σχέση κοινωνικής και οικονομικής κρίσης, οπού η μία προκαλέι την άλλην.Θέλω να πω,μήπως οι αξίες μας αλλοιώθηκαν και παρήκμασαν για οικονομικούς λόγους και όχι τα οικονομικά μας για ηθικούς?Η σωστή απάντηση πιστεύω πως είναι αυτό που σου προανέφερα,πως υπάρχει αλληλένδετη σχέση μεταξύ τους.Σε γενικές γραμμές συμφωνώ απολύτως σε ότι διαβάζω,με μια ακόμα ένσταση στο θέμα της αναδόμησης του κράτους και στην ανάπλαση των ηθικών αξιών μέσω της παιδείας στους νεότερους κτλ.Το πρόβλημα δεν είναι πιστεύω μόνο εντός του σχολικού κτιρίου.Εννοώ πως ακόμα και αν προστεθεί σαν μάθημα το Εμεις και ο κόσμος, όπως πολύ σωστά αναφέρεις,ποιος είναι αυτός ο παράγοντας που θα δώσει την θέληση,την δίψα, την σπίθα στα νέα παιδιά να ασχοληθούν με αυτό?Οπότε αν μιλάμε για μια όλικη διαφοροποίηση νοοτροπίας σαφώς καταλαβαίνεις πως απαιτείται πολύ μεγάλο χρονικό διάστημα για να επέλθει ομαλά,ή ένα ισχυρό κοινωνικό ηλεκτροσοκ.Τραγικό επίσης είναι το θέμα με τα σχολικά βιβλία της Ιστορίας και κακώς δεν έχει πάρει την έκταση που θα έπρεπε το θέμα.Είναι ανεπίτρεπτο.Το σχολικό βιβλίο της Ιστορίας, κατά τη γνώμη μου πάντα, είναι ένα πρώιμο εκπαιδευτήριο φασισμού που σκοπίμως συντηρεί ένα μίσος μεταξύ δύο λαών.ΛΕς και έχω εγώ ή ο οποιοσδήποτε καμιά προσωπική διαφορά με οποιονδήποτε Τούρκο πολίτη.Και τέλος,ενδιαφέρουσα και ΣΩΣΤΟΤΑΤΗ η άποψη για την ανάπτυξη και τις ανούσιες επειχειρήσεις,αλλά και εδώ θα βρεις το ίδιο εμπόδιο.Την ΝΟΟΤΡΟΠΙΑ.Μάθε στους νέους σου οτί δεν είναι φυσιολογικό να πηγαίνουν 4 φορές την εβδομάδα για ποτό, και πως αυτό δεν συμβαίνει πουθενά αλλού στον κόσμο(!) και τότε όλα αυτά τα μπουρδελομάγαζα που έχουν πλουτίσει στο όνομα του υπερκαταναλωτισμού και της νέας τάσης διασκέδασης θα κλείσουν από μόνα τους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ...πολλά like!!!Πρέπει να αρχίσουμε να ψάχνουμε ανθρώπους που έχουν τα @ρχίδι@ να αποδώσουν ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ.Από εκεί ξεκινούν όλα.Μήπως πρέπει να κάψουμε τα πτυχία πληροφορικής και να δώσουμε για νομική?Αν η "ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ" Δικαστική εξουσία έκανε τη δουλειά της σωστά, τότε αυτοί που ψηφίζουν και εφαρμόζουν αντισυνταγματικά νομοσχέδια θα 'πρεπε να 'ναι, το λιγότερο, φυλακή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. θελει νομιζω ανελεητο punishment.

    ΑπάντησηΔιαγραφή